!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

godmorron.

Hej. igår var det 60 årsfest mammas moster fyllde år så det blev att träffa släkten inget man längtede efter precis, som tur var , var min kära moster där så vi satt och påpeka resten av vår söta släkt. vi fick iallafall nån äkelsoppa med verkligen allt i blä. så efter så vart det rakavägen upp till en resturang och äta . sen var jag med älsk vi kolla på tv och åt godis sen somna jag som vanligt xD. idag är det konfermation i kyrkan men jag hinner inte upp och kolla på det :/. i kväll blir det troligtvis erika och sova där myyys ;)<3.

Ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback