!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

ett till inlägg innan jag går och lägger mej !

nu är det inte så långt kvar tills jag blir stora syster, undra hur det kommer bli här hemma då ? det är blandade känslor visst ska det bli extremt kul att ha ett litet syskon här . men ingenting kommer ju bli som förut. jag älskar barn absolut. vissa dagar känns det toppen och man vill att den ska komma på engång och vissa dagar precis tvärtom. det kommer ju skilja nästan 15 år på oss kommer vi ha nått gemensamt förutom att vi kommer från samma familj ?. många frågar vart det där ;) det är bara att vänta och se men en sak är säker att jag kommer älska den ungen väldigt mycket och jag kommer vaka som en hög över den . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback